تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

پرینتر مناسب تجارت های کوچک

انتخاب پرینتر مناسب تجارتهای کوچک برای کسب و کار شما آسان نیست.بین مشخصات فنی پیچیده و ده‌ها مدل موجود، خرید یک واحد جدید می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. با این حال، انتخاب مناسب برای نیازهای شما مهم است، و با کمی مقدمات بیشتر می توانید در هزینه نه تنها خود چاپگر، بلکه در مواد مصرفی و تعمیرات در طول زمان صرفه جویی کنید.
نیازهای خود را تجزیه و تحلیل کنید
اینکه چقدر چاپ می کنید اولین سوالی است که باید از خود بپرسید. آنچه چاپ می کنید و تعداد کارکنان شما از هر واحد چاپگر، ملاحظات مهمی است که باید قبل از شروع خرید مدل های جدید به آنها توجه کنید. در اینجا چند سوال اساسی وجود دارد که می خواهید از خود بپرسید:
فراتر از چاپ رومیزی استاندارد روزانه، چقدر چاپ اضافی انجام می دهید؟ امروزه بیشتر چاپگرها برای کپی کردن، فکس کردن، اسکن کردن و ارسال ایمیل طراحی شده اند، بنابراین باید این را در نظر داشته باشید.
چه نوع سندی را بیشتر چاپ می کنید؟ آیا در کارهای روزمره خود به چاپ تمام رنگی نیاز دارید یا می توانید فقط با سیاه و سفید از پس آن بر بیایید؟
آیا چاپگر شما بین چند کارمند شبکه خواهد شد یا فقط یک نفر؟ آیا می توانید با انتخاب یک چاپگر با کارایی بالاتر به جای همگام شدن با چندین چاپگر جداگانه، در هزینه خود صرفه جویی کنید؟
کسب و کارهای کوچک اغلب در فضاهای کوچک کار می کنند، بنابراین مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از چاپگرها به سادگی بزرگتر از دیگران هستند.
هنگامی که به نوع چاپی که انجام می دهید نگاهی انداختید، آماده هستید که به اطراف نگاه کنید. بیایید برخی از اصطلاحات و ویژگی های مختلف مرتبط با چاپگرها را برای کمک به کاهش نوع چاپگری که برای نیازهای شما مناسب است، تجزیه و تحلیل کنیم.
سیاه و سفید یا رنگی
مهمترین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا واقعاً نیاز به چاپ رنگی دارید یا خیر. بیشتر چاپ های اداری به صورت سیاه و سفید انجام می شود.این امر محبوبیت پرینترهای لیزری را توضیح می دهد.اگر اساساً اسناد متنی را چاپ می کنید،چاپگرهای لیزری در هر چاپ سیاه و سفید سریعتر و ارزان تر از همتایان جوهرافشان خود هستند.این امر مخصوصاً اگر به دنبال چاپگر ارزان‌قیمت و کم‌کار هستید، صادق است. چاپگرهای جوهر افشان ارزان به جوهر بیشتری نیاز دارند، که در صورت چاپ زیاد، می‌تواند به سرعت هزینه‌ها را افزایش دهد.
اگر به طور مرتب نمودارها و جزوات رنگی را چاپ می کنید، چاپگر لیزری رنگی بهترین گزینه شما خواهد بود. چاپگرهای لیزری رنگی تصاویر رنگی پر جنب و جوشی تولید می کنند که اگرچه کیفیت عکس ندارند، اما سریع و کارآمد هستند.
چاپگرهای جوهرافشان برای عکاسان و مشاغلی که زیاد چاپ نمی کنند عالی هستند. آنها تصاویری با کیفیت بالا ایجاد می کنند و می توانند مقرون به صرفه تر از چاپگرهای لیزری باشند.
چند منظوره در مقابل تک عملکرد
امروزه چاپگرها بیشتر از گذشته عملکردانجام می دهند.چاپگر شما می تواند به صورت بی سیم متصل شود، کپی، اسکن، چاپ، ایمیل ارسال کند. . . بسیاری از ملزومات اداری شما را می توان در یک مکان و توسط یک واحد انجام داد. واحدهای چند منظوره مقرون به صرفه با اسلات USB برای چاپ مستقیم اسناد نیز موجود هستند.
اما اگر یک چاپگر می خواهید که فقط عملیات چاپ را انجام میدهد؟اگر به همه زنگ‌ها و سوت‌ها نیاز ندارید، می‌توانید یک چاپگر مستقیم تهیه کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. این بدان معناست که برای چیزی که استفاده نمی کنید پولی پرداخت نخواهید کرد.به علاوه، قطعات متحرک کمتری وجود دارد که می توانند خراب شوند و نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند.
چرخه وظیفه را به خاطر بسپارید
چرخه کار مقدار صفحاتی است که چاپگر شما در ماه برای تولید ایمن طراحی شده است. این عدد نسبی است و برای این طراحی شده است که به شما یک ایده کلی از آنچه چاپگر شما برای کار با آن طراحی شده است ارائه دهد. چاپ بیشتر از چرخه کار می تواند باعث شود چاپگر شما زودتر و بیشتر خراب شود. این امر به ویژه برای کاربرانی که صفحات زیادی را به صورت ماهانه چاپ می کنند بسیار مهم است، زیرا ممکن است برای جلوگیری از مشکلات مداوم به چاپگر با حجم بالاتر نیاز داشته باشید. متناوبا، اگر شما فقط حدود 1000 صفحه در ماه را به طور منظم چاپ می کنید، سرمایه گذاری در چاپگری که بتواند 5000 صفحه را تولید کند منطقی نیست (که احتمالاً هزینه بیشتری خواهد داشت).
هزینه جوهر
اکثر تولید کنندگان چاپگر قیمت هر صفحه را در لیست مشخصات چاپگر قرار می دهند. مقایسه نیازهای چاپ ماهانه شما و چرخه کار چاپگر با قیمت هر صفحه منبع ارزشمندی برای انتخاب چاپگر مناسب برای نیازهای شما است.
به عنوان یک قاعده، پرینترهای لیزری صفحات بیشتری را در هر کارتریج جوهر تولید می‌کنند که کمتر از چاپگرهای جوهرافشان است.کارتریج های تونر می توانند جوهر کافی را برای هزاران صفحه یا بیشتر در خود نگه دارند.برای هر یک از گزینه‌ها، انتخاب کارتریج‌های جوهر سازگار از یک منبع معتبر می‌تواند به سرعت در حجم زیادی از پول شما صرفه‌جویی کند.آنها و همچنین کارتریج های نام تجاری چاپ می کنند، اما اغلب قیمت آنها نصف است.
سرعت چاپ را فاکتور بگیرید.
منتظر ماندن برای اتمام کار چاپگر شما خوب نیست. انتخاب چاپگری که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، مهم است.به خصوص اگر چندین کارمند از طریق یک واحد شبکه داشته باشید. تولید کنندگان صفحات در دقیقه (PPM) را در مشخصات هر مدل فهرست می کنند تا به شما ایده ای از سرعت چاپ آنها بدهند.به عنوان یک قاعده کلی، پرینترهای لیزری با سرعت یا حدود دو برابر جوهر افشان ها کار می کنند، اگرچه این شکاف با بهبود فناوری ها کاهش می یابد.
هزینه تعویض قطعات را در نظر بگیرید.
با نگاهی به هزینه قطعات تعویض، فرسودگی و پارگی چاپگر خود را پیش بینی کنید. در بسیاری از موارد، جایگزینی هد چاپ و درام می تواند به اندازه تعویض واحد هزینه داشته باشد، به خصوص زمانی که شروع به صحبت در مورد چاپگرهای با کارایی بالاتر می کنید. به هزینه تمام مواد مصرفی توجه کنید، نه فقط جوهر چاپگر!
قابلیت وای فای و گوشی هوشمند
تقریباً تمام چاپگرهای امروزی دارای اتصال Wi-Fi هستند. انتخاب واحدی که می‌تواند به‌صورت بی‌سیم متصل شود، به این معنی است که می‌توانید چاپگر خود را در مکان‌های راحت‌تر ذخیره کنید و آن را بین چندین کارمند شبکه کنید. چاپگرهای جدیدتر معمولاً دارای نرم افزارهایی هستند که اتصال از فناوری تلفن همراه را آسان می کند. همانطور که تبلت‌ها و تلفن‌ها به بخش بزرگ‌تری از پازل کسب‌وکار تبدیل می‌شوند، سرمایه‌گذاری روی چاپگری که بتواند به راحتی به آنها متصل شود، شما را از منحنی جلوتر قرار می‌دهد.
نظرات را بخوانید
گاهی اوقات یک واحد چاپگر روی کاغذ واقعاً خوب به نظر می رسد، اما در دنیای واقعی به خوبی کار نمی کند. خواندن نظرات یک راه سریع و آسان برای به دست آوردن کیفیت واحدی است که قصد خرید آن را دارید.
در نهایت، اگر در انتخاب بین نیازهای مختلف مشکل دارید، چند چاپگر تهیه کنید. گاهی اوقات خرید دو یا سه چاپگر مقرون به صرفه متناسب با نیازهای خاص شما در دراز مدت هزینه کمتری دارد. به علاوه، از نتایج راضی تر خواهید بود.
آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، پایینتر از سمیه، کوچه مهزاد، مجتمع تجاری ایرانشهر، پلاک 13، واحد 6
تلفن: 88847742 – 88140115 – 88827729 - 091223761288
منبع: تهران نارانوین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد