تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

غیر فعال کردن آنتی ویروس

پیش از غیر فعال کردن آنتی ویروس باید دقت کنیم آیا واقعا نیازی به این کار است؟باید گفت که در بعضی از مواقع که فعال بودن آنتی ویروس باعث افت سرعت اینترنت شما می‌شود.نیاز دارید آنتی ویروس را برای یک بازه زمانی خاص،بسته به نوع هدفتان غیر فعال نمایید.گاهی اوقات آنتی ویروس‌ها در هنگام بازی‌های کامپیوتری و یا پچ کردن نرم افزارها شما را دچار مشکل خواهند کرد.باید آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.برای بالا بردن عملکرد سیستم خود،همچنین بهبود سرعت اینترنت،آنتی ویروس‌ را در یک زمان مشخص،غیر فعال نمایید.

غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32 ورژن 11

1- در اولین مرحله از غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32 ورژن 11 ابتدا با کلیک بر روی آیکون آنتی ویروس وارد نرم افزار بشوید.

2- سپس مطابق تصویر به تنظیمات Setup بروید و بعد از آن گزینه Computer protection را انتخاب کنید.

3- بعد از آن بر روی گزینه Pause Antivirus and antispyware protection کلیک کنید.

4- در مرحله آخر مدت زمانی را که می‌خواهید، آنتی ویروس فعال نباشد را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Apply برای تایید و غیر فعال سازی نهایی کلیک کنید.

5- بعد طی مراحل فوق می‌بینید که آیکون قرمز رنگ شده و آنتی ویروس شما غیر فعال شده است.ولی باید توجه کنید که بعد از انجام کارتان حتما آنتی ویروس را فعال کنید.برای این کار کافیست نرم افزار را باز نموده و بر روی Enable protection کلیک کنید. در آخر میبینید که آیکون نرم افزار به رنگ سبز در آمده است.

 

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس کسپراسکی

1- برای غیر فعال کردن این آنتی ویروس باید ابتدا برروی آیکون Kaspersky در قسمت Notification area کنار نمایش ساعت کامپیوتر کلیک راست کنید.بعد از آن گزینه Pause Protection را انتخاب می‌نماییم.

2- در مرحله بعد پنجره‌ای باز می‌شود که باید در قسمت سوم روی Pause کلیک نمایید تا Kaspersky غیرفعال گردد. که به طور پیش فرض 30 دقیقه غیر فعال می‌شود.

3- در مرحله‌ی آخر پیامی برای اطمینان از غیر فعال کردن آنتی ویروس به شما داده می‌شود که برای غیر فعال سازی نهایی باید گزینه continue را بزنید.

 غیر فعال کردن آنتی ویروس آویرا

همانطور که در اول مقاله ذکر شد گاهی اوقات برای نصب یک برنامه یا بازی لازم است.آنتی ویروس آویرا خود را خاموش یا به طور موقت برای چند لحظه غیر فعال کرد.پس از اتمام کار دوباره آنتی ویروس فعال شود.

شاید این مطلب علاقه داشته باشید کافی است برای مشاهده مقاله کلیک کنید

چرا فن لپ تاپ من خاموش نمیشه؟

1- ابتدا روی آیکون آویرا در taskbar کلیک کنید.

2- سپس با برداشتن تیک گزینه‌های زیر، اقدام به غیر فعال کردن آنتی ویروس نمایید.

Enable Real-Time Protection
Enable Mail Protection
Enable Web Protection
Enable Windows Firewall

 غیر فعال کردن آنتی ویروس بیت دیفندر 2017

1- برای غیر فعال کردن این آنتی ویروس 2017 بر روی view module در صفحه اصلی آنتی ویروس کلیک کنید.سپس مانند تصویر بر روی نماد تنظیمات کلیک نمایید.

2- از تب shield بر روی اولین دکمه ی on کلیک نمایید و آن را به وضعیت off تغییر دهید.

3- در این قسمت مدت زمان غیرفعال ماندن آنتی ویروس را از شما می‌پرسد.که بسته به نوع هدف و کارتان یکی از زمان‌ها را انتخاب و دکمه ok را بزنید.با زدن دوبار دکمه back که در سمت چپ بالای صفحه آنتی ویروس قرار دارد.به صفحه اصلی آنتی ویروس باز می‌گردید.

4- همانطور که در تصویر میبینید بعد از انجام این مراحل آنتی ویروس به رنگ قرمز در آمده و غیر فعال شده است.

اگر می‌خواهید دوباره آنتی ویروس را فعال کنید روی آیکون زنگ بروید و روی Real-time protection status change کلیک کنید.بعدبر روی دکمه enable کلیک کنید تا آنتی ویروس دوباره فعال شود.

شاید این مطلب علاقه داشته باشید کافی است برای مشاهده مقاله کلیک کنید
دلایل روشن نشدن لپ تاپ و رفع بالا نیامدن ویندوز

منبع:تهران نارا نوین