تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

همه چیز درباره اسکنر

هر آنچه درباره اسکنرها باید بدانید
اسکنر چیست؟

اسکنر یکی از ماشین های بسیار مفید و کم مصرف است. برای یک کسب و کار کوچک ، یک فروشگاه کوچک یا یک دفتر خانه ، اسکنرهای مدرن تجهیزات لازم هستند. زیرا اسکنرها می توانند به شما در اسکن اسناد و تبدیل آنها به فرم دیجیتال کمک کنند. اکثر چاپگرهای خانگی دارای اسکنر داخلی هستند. بسیاری از مردم آنها را در خانه خود دارند اما ایده مناسبی در مورد نحوه استفاده از آنها ندارند. بنابراین ، درک دقیق کاربرد آنها برای استفاده کامل از آنها مهم است.در این مقاله به انواع اسکنر و تفاوت های آن اشاره خواهیم کرد.

انواع اسکنر

انواع مختلفی از اسکنرهای مدرن  را در بازار پیدا می کنید که برای کاربردهای مختلف مناسب باشد. انتخاب مناسب از اسکنرهای مدرن با توجه به نیازهای شما می تواند دلهره آور باشد. با این حال ،دسته بندی اسکنرها بر اساس انواع آنها می تواند روند انتخاب شما را آسان کند. برای کمک به شما ، اسکنرهای با کیفیت بالا در زیر دسته بندی شده اند که بر اساس کاربردهای آنها دسته بندی می شوند.

اسکنر مسطح

این اسکنرها مانند ماشین های تکراری کار می کنند. معمولاً در خانه ها و دفاتر استفاده می شوند. اسکنر های مسطح یکی از انواع اسکنرهای مدرن است که می توانند محتوی های ورق های کاغذی نازک و ضخیم را بررسی کنند. خواه یک صفحه باشد یا یک کتاب ضخیم یا یک مجله. برای اسکن کاغذ ، فقط باید آن را روی صفحه شیشه ای قرار دهید و دکمه سمت راست را فشار دهید و اجازه دهید اسکن شروع شود. این اسکنرهای مسطح می توانند تعداد اسناد را با کلیک بر روی دکمه اسکن کنند.

اسکنرهای عکس

این اسکنرها یکی از انواع اسکنر به عنوان پردازنده های تصویری با دقت بالا طراحی شده اند. اسکنرهای عکس می توانند نگاتیوهای عکس را بررسی کرده و بزرگنمایی های عالی عکس ایجاد کنند.

اسکنرهای قابل حمل

یکی از انواع اسکنر اسکنرهای قابل حمل برای گرفتن متن و سایر داده ها با یک حرکت طراحی شده اند. اینها باتری کار می کنند. پس از اسکن متن ، محتوا در خود اسکنر ذخیره می شود. پس از رسیدن به خانه یا محل کار خود ، می توانید داده ها را به راحتی از طریق کابل یا اتصال بی سیم به رایانه منتقل کنید.

مواردی که باید هنگام انتخاب یک اسکنر در نظر بگیرید

ویژگی های اسکنر ذکر شده در زیر را بررسی کنید تا بهترین اطلاعات را از ویژگیهایشان برای خود داشته باشید. از مزایای آنها بهره مند شوید.

قالب: قالب به معنی یکی از مشخصات سند و اندازه ای است که می خواهید اسکن کنید. نیاز خود را درک کنید و سپس به سراغ موردی بروید که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. برای متن و سایر مطالب ، 200 پیکسل برای هر اینچ (PPI) کافی است. با این حال ، برای تصاویر ، یک اسکنر 300 PPI استاندارد است.

وضوح: اگر میزان جابجایی اسکنر زیاد باشد ، می توانید جزئیات بیشتری را در چند ثانیه از اسناد و تصاویر دریافت کنید. برای متن و سایر مطالب ، 200 پیکسل برای هر اینچ (PPI) کافی است. با این حال ، برای تصاویر ، یک اسکنر 300 PPI استاندارد است.

سازگاری: قبل از خرید اسکنر ، اطمینان حاصل کنید که با سیستم و نرم افزار سازگار است.

ظرفیت: ظرفیت اسکنر باید خوب باشد و یکی از نیازهای اساسی است که باید بر روی آن تمرکز کنید. اگر ظرفیت اسکنر شما بیشتر باشد ، می توانید اسناد بیشتری را در مدت زمان کمتری اسکن کنید.

سرعت: سرعت اسکنر در صفحات در هر لحظه (ppm) اندازه گیری می شود. بررسی کنید آیا اسکنر قادر به تولید اسناد اسکن شده بیشتر در هر لحظه است. این می تواند بهره وری شما را افزایش دهد.

اسکن DUPLEX: وقتی می توانید هر دو طرف ورق را اسکن کنید ، به اسکن دو طرفه معروف است. این یکی از موارد اساسی در بین اسکنرهای دسک تاپ است و از ویژگی های لازم برای کاربران است.

مزایای استفاده از یک اسکنر خوب

اسکنرها به یکی از الزامات مردم در خانه ها و ادارات تبدیل شده اند. اگر اسکن اسناد یا پروژه ها باشد ، نمی توان اهمیت اسکنر را انکار کرد. در اینجا برخی از مزایای این اسکنرها ذکر شده است که باید قبل از تهیه یکی از آنها را بدانید:

با اسکن یک سند ، می توانید یک نسخه از آن را در لپ تاپ یا رایانه خود ذخیره کنید و هر کجا که بروید به آن دسترسی داشته باشید. اسکنرها به کم شدن وابستگی به کاغذ کمک می کنند. فقط سند را اسکن کرده و برای توزیع بیشتر نسخه های مختلف چاپی را تولید کنید.فقط سند را اسکن کرده و برای توزیع بیشتر چندین نسخه کپی نرم افزار تولید کنید.اسکنرها به ساده سازی روند کار و کل دفتر کمک می کنند.

این به شما کمک می کند تا اسناد خود را به فرم دیجیتال ایمن نگه دارید تا بتوانید آنها را در لپ تاپ یا دسک تاپ خود ذخیره کنید.این اطلاعاتی است که شما باید قبل از خرید اسکنر برای خود بدانید. اهمیت اسکنر را درک کرده و برای خود اسنادی تهیه کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.اگر به دنبال یک اسکنر خوب هستید ، می توانید به سایت

Tehran-nara.ir مراجعه کنید و در اینجا می توانید طیف وسیعی از اسکنرهای با کیفیت را پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در و راهنمای در خصوص خرید و  یا تعمیر و مشکلات موجود در تجهیزات خود میتوانید با متخصصین مرکز ماشین های اداری تهران نارا نوین تماس بگیرید.

88847742 – 88140115 – 88827729 - 09123761288

منبع : تهران نارا نوین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد