تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

تهران نارا نوین

قطعات و تجهیزات ماشین های اداری

دلایل تار بودن صفحات چاپ شده توسط پرینتر اچ پی

2- تار و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده
Printed Pages are Fade

تار شدن صفحات چاپی در پرینتر اچ پی / پرینت کمرنگ در پرینتر / ناخوانا بودن پرینت در تمام صفحه و یا بخشی از آنبه دلیل وجود یکی از مشکلات زیر است. با بررسی موارد گفته شده و استفاده از راهکارهای هوشمندانه میتوانید به رفع اولیه این مشکل در پرینتر اچ پی اقدام کنید .در نتیجه از کیفیت پرینت بهتر و دقت بالاتری در خروجی تصاویر برخوردار شوید.

وضعیت کارتریج را بررسی کنید

اولین و ساده ترین مشکل در خصوص تار چاپ شدن صفحات توسط پرینتر مشکل تمام شدن شارژ کارتریج و نیاز به تعویض آن است .در حقیقت میزان پودر انتقال داده شده از کارتریج بر روی کاغذ کاهش پیدا کردهاست. در نتیجه آن صفحات چاپ شده توسط پرینتر اچ پی تار و یا ناخوانا خواهد بود ، این مشکل به دلیل عدم وجود پودر یا تونر به مقدار کافی در کارتریج است . با راه حلی ساده میتوانید برای مدت کوتاهی مشکل را کمتر کنید فقط کافیست باتکان دادن کارتریج بصورت افقی به تعداد چند صفحه دیگر از میزان تونر باقی ماده در کارتریج استفاده کنید . در نهایت این امر صفحاتی با کیفیت بهتر چاپ کنید.

بررسی حالت پرینت کمرنگ در پرینتر

پرینتر های اچ پی دارای قابلیت چاپ اقتصادی میباشند . در این حالت چاپگر خود را به محوی تنظیم میکند تا میزان کمتری از پودر را برای چاپ استفاده کند. بنابراین  بررسی کنید که به صورت ناخواسته و یا توسط فرد دیگری دستگاه در حالت چاپ اقتصادی یا Economode قرار نگرفته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعال بودن این حالت می توانید وضعیت پرینتر را مشاهده کنید. از تنظیمات آن پرینت بگیرید.

اگر کیفیت چاپ صفحات پایین است و یا صفحات پرینت شده توسط پرینتر اچ پی تار و یا ناخوانا می باشند بهتر است گزینه ی Economode را غیرفعال کنید.  یا آن را در حالت higher Quality قرار دهید.

لطفاً توجه داشته باشید عدم شارژ کارتریج و تهیه کارتریج های با کیفیت می تواند از بروز آسیب های جدی به پرینتر و سلامت افراد جلوگیری کزده و کیفیت چاپ بالایی را به کاربران از اولین روز استفاده تا آخرین روز نمایش دهد.

برای رفع هر گونه مشکلات موجود در دستگاه خود میتوانید از تیم مجرب و حرفه ای تهران نارا نوین بهره بگیرید. همچنین تیم پشتیبانی ما اماده ارایه خدمات به کاربران خود میباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127

09123761288 موسوی    -    09123808184 نوری

منبع:تهران نارا نوین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد